Thursday, August 25, 2011

Hanye aLLah y MembaLasnye

salam...
n3 ku kali ni...hanye allaH yang membalasnye
aku serahkan semua kepada ALLAH.. mmg sukar utk aku maafkan manusia ni
tetapi terima kasih atas segala tomahan n juga hiNaan yang telah kau berikan padaku
setiap kali mendengar suara n juga melihat wajahmu..
kesemua hinaan kamu kembali bermain difikiran ku...

napew begitu sukar aku memaafkan manusia nie...
Ya ALLAH berikan kekuatan untuk diriku... utk terus berdepan dgn manusia ini...

biar aku terus berdiam n trs menyimpan segala seksaan hinaan n tomahan y telah kau berikan kepadaku..
sebagai MINAH SENGAL, MANUSIA YANG SEMEMANGNYE KURENG n also MANUSIA YANG XLEH MENERIMA KESILAPAN SENDIRI...

terima kasih atas segala makluman yang telah kamu berikan...
it make me become more stronger, more mature than u.....

Ya ALLAH kepadamu aku berserah.. jika mmg benar itu silapku..
berikan aku petunjuk,,.. dan jika benar semua itu fitnah yang telah dilemparkan kepdaku
hanya engkau yang dapat membalasnye.. kerana aku hanye la insan biase yang hina...
amin


No comments:

Post a Comment