Tuesday, September 18, 2012

dugaan ~

ketika jari di inai masih agy merah
dugaan pertama ku & dia
apabila uma kami di masuki pencuri.
pada ari kami blik bercuti ke klang... hurmmmm
hanya duit ringgit  y hampir 80 hinggit
MP3 sony ku, n charger hp nokia ku jerk y hilang...
anggaran dalm 300++

namun aku x pkkan kerugiaanku tuh..
namun aku resah fikirkan keselamatan ku & familyku..
n aku dh makin trauma...
sampai termimpi2.. diuatnye.. kekdg aku nangis sb aku terasa takut...

~~ aku hanya mahu tau sape y masuk.. sebab aku percaya ini kerja org dalam~~

3 comments:

  1. bahaya nye...
    hati2 ye lepas ni....

    ReplyDelete
  2. kn lebih hati2 lepas ni ye....ape mksd keje orng dalam?pencuri boleh masuk dngn kunci ke atau kn pecah???nasib xde yg lebih teruk berlaku....

    ReplyDelete
  3. org dalam? panggil semua ahli keluarga dan buat kawad cam cepat!

    ReplyDelete