Monday, January 16, 2012

tRime la tauBatku Ya ALLAH

assalamualaikum
bersyukur kerana aku msih diberikan lagi nikmat n waktu utk trs
hidup di dunia ni
Ya ALLAH.. terlalu banyak dosa y telah aku lakukan
alhamdulillah kerana trs memberi mase n hidayah kepada hambaMU yg
hampir melupa padaMU...
16 january 2012
insyallah menjadi detik permulaan kehidupan baru ku
YA ALLAH berikan kekuatan pada hambaMU
untuk meneruskan hidup ini...
tunjukkan aku jalan y diredhai MU
dan jauhi la hambaMU ni dari segala kesesatan dan kemaksiatan
kerana aku sudah tidak mahu mengulangi segala dosa y pernah aku lakukan

semoga segala perubahan ku selepas ini.. mendpt sokongan dari bakal suamiku.. insyallah


astaghfirullaahal 'azhim alladzi laa ilaaha illaa huwal haiyul qaiyum wa atuubu ilaih

No comments:

Post a Comment