Monday, September 6, 2010

Berbuka puase n shopping BersaMA

Ahlamdulillah.. thun ni ajer 5 kali berbuka puase di Hotel...
1 kali berbuka di Masjid Tronoh.. 2 Kali ni Johnny.. ehheh
syok amat thun ni.. thn ni gak aku aku bershopping sakaN with mY yank..
p Kinta City from 11 a.m until 8.30p.m.. hahah
lps bukak pose with frenz at johnny's...
kami berdua pun bergeRak Plak ker Ipoh Parade..
searching for Kemeja Krim for my YanK. and Also Kasut raYa for me..
hahahah.. huh so tired but also Happy.. spend time with my yayaNk...
Byk jgk aku beli Brg.. yang xsepatutnye pun aku beli.. dek godaaN
mY yank.. haha... Tahun ni lew aku berbelanja n beraya sakn... xpernah mcm ni..
xper my Yank ckp.. ala setahun sekali.. aper salahnyer... iyo la tuh..hahah
but berbaloi.. best gak shopping nie.. ahhah
abis la YANK nnti nie saper Srh ajar syg bershopping... : )

No comments:

Post a Comment