Wednesday, August 25, 2010

yahoooo...

seronoknyer.. apabile lose weight nie... 15 hari pose dah 3 kg aku turun...
alhamdulillah.. another 1 kg to lose... even aku mmg dah dpt ideal weight but i still nk lose lg..
coz senang nk cari baju n seluar
n also i become more confident... that i more important..
dah 2 thn lbih weight aku dok angka 6 jer...
but now im back.. angka 5... yesss... i know i an do it.. just need some support
from my family n my yank.. now no body can jeer at me...
no more jeer while i jogging "wah lemak saper yang bertaburan kat jalan tuh"
" eleh uatper jogging same jer ko ttp gemuk"
all this jeer make me become more stronger to lose my weight..
now i need to lose more weight b4 RAYA... i will try to lose my weight every 1 kg for 2 0r 3 day..
hahah... blik umah bleh jogging petg2 to lose more weight... chaiyooookkkkkk ...

2 comments:

  1. syabas mera dosti~~~ adda lak makin bertambah2... hahaha..

    ReplyDelete
  2. hahah... thanx dear... ni semua ats support kwn2 n my bucuk jgk... heheh..
    yang selalu ckp shee chubby.. now..
    i prove it.. i can slim.. ehhehe..
    berat asal 58kg.. ahhah dr 65kg dulu

    ReplyDelete