Friday, February 20, 2009

hidup yang menyiksakan

naper org xphm kehendak aku..
naper xleh ke pompuan yang berkawin bersukan?
slah ker bersukan... plz open ur mind guy..
why so kind of men ssuh nak bg wife die bersukan..
huh bukan nak kater kolot la... tapi if pompuan tu gemuk ...
bukan mainlagi komen bini gemuk la then cari alasan nk y kedua la ketiga la...
mmmm.. betul ker idup berumahtangga ni terkongkong..
(aku makin takut untuk ke alam itu, klu itu la y akan terjadi)
mybe jugak aku x bersedia untuk pikul beban ni seorg diri.,,,)
aku mybe selesa untuk hidup bercouple jer klu ini la y terjadi...
tah la aku pun dah confius dgn kehendak diri aku..

1 comment:

  1. KATA UNTUKMU

    Bagaikan sejuta cahaya melimpahi ruangan maya
    Indah sinarnya terpancar dari wajah yang penuh ceria
    Terdengar senda dan ketawa menyingkirkan resah dan duka
    Terbias kasih dan sayangnya dalam senyum setiap hamba

    Lupakan kisah yang dulu lara
    Semalam yang sengsara
    Tangisan kecewa

    Dia maha memelihara
    Sentiasa bersama
    Setiap hambanya

    Jangan pernah engkau ragui
    Pada janji dan rahmatnya

    Di sini berhimpun hati yang penuh redha
    Di dalam suasana penuh ketenangan
    Hapuslah semua sendu dan airmata
    Dihiasi senyuman penuh kesyukuran

    Di sini bertemu hati yang penuh cinta
    Bersatu dalam rasa penuh kedamaian
    Tiada lagi tersimpan dendam dan sengketa
    Diusir keramah penuh kemesraan

    Bahagia jalinan hati
    Di dalam rahmat Ilahi

    ReplyDelete