Wednesday, January 21, 2009

JejaLn lagik,,, heheheeh




Hola,.. ciao..

Balik jer dari melaka bandaraya yang bersejarah..
esok nyer aku kene settlekan hal kant Bukit Merah coz ader meeting n hari keluarga..
huh penat mak oiiii..
tapi walaupun penat n panas tpi ttp best.. mlm meeting..
esoknyer p jejln n main air kat Bukit Merah Lake toWn ResOrt.. yahooo..
best giler..semua benda aku main.. selamer ni aku ssh nak masuk taman Tema Air n main Air
hari Tu aku telah berjaya menempa sejarah idup ku sendiri.. sampai benda y paling aku tkut itu ketinggian pun aku cuba.. huh rase nak ggur jantung aku time tu..
tapi dicabaR punYer PasaL aku Beranikan Diri Aku y sememangnYer peNakut..hahah

tapi gayat aku ttp ader walaupun byk dah benda y tinggi aku dah naik n cuba,,, huh
aper la nak jadi ni,, pompuan tuL.. hahaha

No comments:

Post a Comment